Педагогика Монтессори

  • Эта тема пуста.
Просмотр 1 сообщения - с 1 по 1 (всего 1)
  • Автор
    Сообщения
  • #4328 Ответить
    Сардана Ноговицына
    Гость

    «Мария Монтессори методынан суруйуу, ааҕыы уонна саха тылын грамматикатын оскуола иннинээҕи саастаах оҕолорго тыл сайдыытыгар аналлаах эрчиллиилэр» диэн Нам улууһун «Чуораанчык» уһуйаан сүрүннүүр иитээччитин Григорьева Наталия Геннадьевна үлэтэ интэриэһи тарта диэтэхпинэ, бука алҕаһаабатым буолуо. Иитээччи эйгэни сөптөөхтүк тэрийэн, оҕо тылын сайыннарыыга араас дидактическай матырыйааллары туһанара биһирэнэр: хатыылаах буукубаларынан оонньуулар, хамсыыр алфавит, тэттик тыллары суруйуу, тыллары, ойуулары трафарекка түһэрии уо.д.а. Манан сиэттэрэн ыйытыы үөскүүр: оҕо оскуолаҕа киирдэҕинэ, бу Монтессори методикатыгар баар символлар (аат тыл символа — хара дьүһүннээх үс муннук, даҕааһын аат — халлаан күөҕэ үс муннук) оҕо дорҕоону үөрэтэригэр мэһэй буолбаттар дуо? Биллэрин курдук, саха тылыгар кылгас, уһун аһаҕас дорҕооннор, бүтэй дорҕооннор эмиэ туспа символлаахтар дии (фишкалар).

Просмотр 1 сообщения - с 1 по 1 (всего 1)
Ответ в теме: Педагогика Монтессори
Ваша информация: